انواع گیفت تبلیغاتی و مناسبتی

گیفت تبلیغاتی چیست؟

گیفت تبلیغاتی، کالاهای تبلیغاتی، هدایای تبلیغاتی مواردی هستند که در ترکیب بازاریابی شرکتها یا سازمانها گنجانده شده است. آنها برای افزایش آگاهی از برند، شناخت برند یا وفاداری، برای تبلیغ شرکت، رویداد ویژه یا کمپین بازاریابی استفاده می شوند. گیفت تبلیغاتی تقریباً همیشه با لوگو یا پیام شرکت چاپ می شوند.
ارائه محصولات تبلیغاتی به کارمندان و مشتریان بالقوه شما باعث افزایش برندسازی می شود، نظر آنها را درباره شرکت شما بهبود می بخشد و به آنها کمک می کند تا محصولات یا خدمات شما را به خاطر بسپارند. گیفت تبلیغاتی ابزاری قدرتمند برای بازاریابی هستند و اغلب نسبت به ابزارها و کانالهای قابل مقایسه بازده بهتری دارند.

مزیت گیفت تبلیغاتی

یکی از روشهای جلب و حفظ نظر مخاطب، ارائه هدایایی تبلیغاتی است که لوگوی برند بر روی آنها درج شده است. انتخاب اقلام مناسب برای هدیه در کنار طراحی مناسب می تواند مخاطب را به استفاده از آن هديه ترغیب کند؛ در نتیجه، برند شما جزئی از زندگی روزمره وی میشود که به نوبه خود، تأثیر قابل توجهی بر انتخاب محصولاتتان در موقع نیاز خواهد داشت.
آمار استفاده از این روش بیانگر میزان اثرگذاری آن است: مردم به طور متوسط تا دو سال گیفت تبلیغاتی را نگه میدارند؛ ۸۹ درصد از مردم حتی سالها پس از استفاده از یک هدیه تبلیغاتی، لوگوی شرکت را در ذهن دارند و آن را از یاد نمی برند.
۸۵ درصد از مردم پس از دریافت یک هدیه مختصر برای استفاده از محصولات آن شرکت ارجحیت قائل می شوند.در واقع، گیفت تبلیغاتی تا حد زیادی مانند کارت ویزیت عمل می کنند؛ با این تفاوت که نه تنها عامل معرفی برند به فردی هستند که کالای مورد نظر را دریافت می کند، بلکه آن را به هر کسی که متوجه استفاده آن فرد از آن کالا شود نیز معرفی می کنند.

mpseris

بهترین گیفت تبلیغاتی

هر کالایی که برای مصرف کنندگان مفید باشد یا با تصویر نام تجاری شما طنین انداز باشد مناسب است به عنوان هدیه استفاده شود. انتخاب بهترین گیفت تبلیغاتی به مخاطب هدفمند شما بستگی دارد و تصویری که شرکت شما می خواهد برای عموم به تصویر بکشد.
اگر برای انتخاب بهترین کالای ممکن به کمک نیاز دارید، با تیم فروش ما تماس بگیرید. آنها می توانند مشاوره ارزشمندی را ارائه دهند.
امروزه انواع گیفت های تبلیغاتی جذاب در کاربردهای مختلف وجود دارد که اگر این هدیه ها دوستدار محیط زیست باشند، تاثیرات بهتری در مشتریان خواهند گذاشت.

چرا باید دیاکو را انتخاب کنیم؟

مشكل بازار هدیه ایران این است كه مملو از وسایل و گیفت تبلیغاتی چینی با كیفیت پایین است، بنابراین یافتن هدایای خلاقانه و مرسوم، مد روز كه بتواند به طور مؤثر برند یک شرکت را به تصویر بکشد، آسان نیست.
خوشبختانه، ما در دیاکو یک راه حل مناسب پیدا کرده ایم که نه تنها انتظارات مشتری ما را برآورده می کند بلکه می تواند با ایده های استراتژیک و خلاقانه ما ترکیب شود تا نتایج استثنایی برای گیفت تبلیغاتی شما ارائه دهد.
دیاکو با دسترسی به طیف گسترده ای از هدایای شرکتی در سطوح مختلف قیمتی می تواند به مشتریان خود این اطمینان را دهد که ارائه گیفت تبلیغاتی دیگر یک دردسر نخواهد بود بلکه یکی دیگر از بخش های لذت بخش فعالیت های تجاریتان خواهد شد.

v 60

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و شرایط همکاری و دریافت کاتالوگ به کانال تلگرام ما سر بزنید.

برند هایی که ما رو انتخاب کردند!

Shopping Cart